Przyjmujemy tylko zwroty produktów zakupionych za pośrednictwem sklepu www.promedicum.pl.
Zwrócimy Ci pełne koszty zakupu lub wymienimy zakupione towary jeśli:
Masz również możliwość zwrotu towaru, jeśli jesteś konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, zmienisz zdanie i postanowisz odstąpić od umowy kupna (zdecydujesz, że nie chcesz używać zakupionego produktu).
Możesz zwrócić zakupione towary, a my zwrócimy Ci pieniądze pod następującymi warunkami:
PROMEDICUM Małgorzata Orszańska
91-174 Łódź
ul. Romanowska 55E pasaż lok. 8.
Zwrot opłaty za zamówienie wykonujemy zawsze przelewem tradycyjnym. W tym celu prosimy o podanie danych rachunku bankowego odbiorcy, w odpowiednim polu formularza zwrotu towaru. Zwrotu należności dokonamy na podany rachunek.
Zwrócimy Ci koszty zakupu, a także koszt dostawy do wysokości najtańszej opcji dostawy dostępnej w momencie dokonywania zakupu, najszybciej jak to możliwe, nie później niż w terminie do 14 dni, po otrzymaniu przez nas zwracanego produktu.
Kontakt:
Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące zwrotu towaru, jeśli skontaktują się Państwo z nami, pisząc na email: sklep@promedicum.pl lub dzwoniąc pod numer: 609 501 279
Po potwierdzeniu otrzymania od Państwa wiadomości Promedicum.pl będzie przetwarzać Państwa dane osobowe, wyłącznie do realizacji określonego w emailu celu. Więcej informacji w Polityce Prywatności